24/7 service wereldwijd

Werkina heeft een leidende positie opgebouwd door innovatie en betrouwbaarheid. Betrouwbaarheid zowel materieel als in afspraken. Service is een belangrijk onderdeel van die betrouwbaarheid. Daarom is veel aandacht besteed aan het opzetten van een goed geolied service-apparaat. 

 

Daarmee is mogelijk gemaakt dat:

  • Werkina  24/7 technische ondersteuning biedt, wereldwijd.
  • Service is verleend in de Benelux en Duitsland, maar ook in Frankrijk, Noorwegen, Polen, Servië, Turkije, Panama en Paraguay.
  • Werkina momenteel ongeveer 1.200 schepen onderhoudt.
  • Dit zijn alle scheepstypes, maar vooral tankers, droge ladingschepen, passagiersschepen en duwboten.

 

Werkina begrijpt het belang van goede service.

  • U spreekt altijd rechtstreeks met een technicus via een service hotline.
  • Alle monteurs zijn goed opgeleid en in het bezit van verschillende specialiteitscertificaten.
  • Hoogwaardige technici bieden online ondersteuning voor softwareproblemen.
  • 8 tot 10 servicemonteurs zijn permanent onderweg.
  • Ze verwerken ongeveer 60 tot 80 oproepen per week.

Om zowel onze workflow als de service op peil te kunnen houden, is een goed georganiseerd magazijn essentieel.

  • Wij houden steeds zo’n 4.000 onderdelen op voorraad.
  • Daaronder alle voorkomende onderdelen, inclusief complete radarsystemen, bochtaanwijzers etc.

Servicemonteur buiten kantoortijd 

(ma t/m do van 7.30u - 16.30u, vr van 7.30u - 15.15u)

M +31 (0)6 22666499

E   info@werkina.nl 

 

Wilt u liever door ons gebeld worden?

Vul dan de vragen hieronder volledig in zodat we u gericht te woord kunnen staan.